Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?
1. Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de balie, zodat de tandarts tijd voor u kan maken.
2. U kunt ook kijken op https://www.allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) [LINK NAAR https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/], tel. 0900 202 5012.
3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg . Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op https://www.allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) [LINK NAAR https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/], tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Navigatie
Openingstijden
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
9.00 – 16.30
9.00 – 16.30
9.00 – 16.30
9.00 – 16.30
9.00 – 16.30
Contact
Slinge 150
3085 EW Rotterdam
Nederland
010 307 48 65
info@jeugdtandartszuid.nl
Jeugd Tandarts Zuid
Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden.